SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, August 10, 2009

MeNu B'BuKe PoSe Yg XHeNgAT & pOyOs!

Tgk tajuk entry pon sure korang dah tau aku nak citer pasal ape kan?! Yesss2..! Xlen xbukan adalah pasal makanan. Ari Jumaat, aku adalah b'pose. Ntah nape, ari tu macam2 makanan yg aku dok pikir nak makan mase b'buke. Mmg la sblom2 nie pon aku mmg camtu kalo pose. Otak aku nie ligat jer dok pikir menu b'buke. Nak ajak my 'sayang' b'buke kat luar ke... Nak tapau ke... @ nak masak sendirik ke... Owhhh... yg nie, mungkin tidakkk...! ;P But, dat day, makin m'jadik2 lak otak aku b'fungsi! Siap carik blog makanan ko! Muahaha...

Balik keje, my 'sayang' tanye nak tapau ape?! Laju jer mulut aku cakap nak tapau cendawan goreng tepung kat Sutera Indah. Aku xpenah makan kat situ pon. Tp, aku dah t'pengaruh ngan citer my 'sayang'. My 'sayang' cakap, kat situ besh gak makanannye, cendawan goreng tepung pon ado! Tu yg ajak terjah tuh! Tp, hampehsz + hampa coz tutup la plak kan... Bukak balik kul 6 p.m. Mase tu baru kul 5.15 p.m. Xkose aku nak tunggu! Last2, gi tapau kat Nasa Tom Yam City Mewah.

~ Kitorang tapau sup campur nih... Marvellouslah! Plus, Nasa Tom Yam is 1 of our fav gerai seafood in townlah!

~ Sotong masak halia... Ok la but kuah t'lebey plak! But still bley diterima la...

~ Udang goreng tepung nie pon marvellous! Abis aku ratah! Nyum2!!! ;P

~ Keropok ikan yg ade sos t'sendiri. Bley dimakan ngan nasik/snackin' sambil tgk tv. Beli singgit jer coz tu kira paling minima la... Tp, manyak wooo... Penuh 1 balang Cadbury Choclairs tuh! B'baloi2..! Ahaks...


~ Last but not least adalah ayam percik, tapau dari Pekan Jumaat.

Seriously, mmg xbley blah tgk makanan m'canak atas meja. Yg makan 2 org jer pon... Tp, makanan cam 5 org makan. Adekah..???!!! ;P



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

isk..isk..hari puasa macam ni tak boleh tgk makanan..terliur..tambah tgk ayam percik..tu feberet lor..

ArELeEz said...

Solehah,
hang dah TERtgk pon maa.. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google