SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, August 28, 2009

MeNu B'bUkE pOsE... dAy 1...

1st day pose, aku & my 'sayang' b'buke kat umah mak. Family abang aku pon join sekali. Xtually, idea abang aku la nie. I follow jer...

We ols paling lambat sampai. Kul 7 p.m baru nampak batang idung. Tp, xpe coz aku ade bawak juadah yg aku masak sendirik, air tangan aku tuuu... Kira b'tuah la sape dpt rase..! Plus, ade la reason, y we ols sampai lambat kan... Masak, u! Ahaks2... Alaaa... lgpon bknnye nak tlg2 mak masak pon coz mak pon beli kat PARAM gak ngan abang aku. He3...


~ Lip2 sgt gediks, ok! Xpadan ngan cinonet lagik dah poyos suh aku snap gambar dia ngan kakak. Amboi3..!!!


~ Nasik goreng udang nie la air tangan aku. Sila pecaye coz mmg tul wooo... Tarak tipu2 punye..! ;)


~ Mak aku masak 1 lauk jer iaitu ikan kayu masak taucu. Yg len sume PARAM mari..! He3... Xmo la nak suh mak aku masak itu, ini, bagai... coz mak aku sgt bz b m'jahit skang nih! Bnyk tempahan! W/pon ade yg mak aku reject coz lambat anta but still bnyk lagik. Bilik m'jahit mak aku tu dah cam gudang kain dah aku tgk. Tp, mak aku rock! Sambil m'jahit dia layanz lagu2 kat radio. Siap nyanyi2 slow2 lagik! Hiks...


~ Kuih2 mmg xlaku mlm tu coz sume kebulur nak makan nasik. Ha3... Family aku mmg xbley blah kalo xjumpe nasik dlm sehari. Xbnyk, sket kene gak sumbat nasik. Baru la ade ummpphhh... katanye... ;P

Wokeylah! See ya! ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

Solehah said...

ehehe..kirim salam kat mak hang...sedapnya nasi goreng udang tu..

ArELeEz said...

Solehah,
insyaallah.. ari nie aku gi umah mak aku kot.. nanti aku sampaikan..

owhh.. bese la.. see my leg la, sape yg masak! muahaha.. *gelak blagaks xhengat!*

lily lotus said...

happy weekend!

ArELeEz said...

lily lotus,
hepi weekend to u too..! ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google