SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 20, 2009

ToWeR 13...

Mlm nie, kul 9.30 p.m, aku xmo wat keje len melenkan dok t'pacak kat depan tv, sambil peluk bantal 2-3 bijik, sbb aku adalah peminat setia citer seram baru kat TV3 yg mereplacedkan siri Keliwon iaitu Tower 13. Aku start minat citer Tower 13 nie since lom ditayangkan lagik. Mase tu aku baru dok baca sinopsis kat blog En. Budiey. Bile aku dpt tau tuan directornye adalah Kabir Bhatia, trus aku pasang niat nak jadik follower citer nih. Nie sume penangan citer Kekasih Ku Seru la nih! Pas aku follow citer tuh, trus aku jadik peminat hasil karya Kabir Bhatia. Coz plot citernye quite laju & xmeleret2 as compared to Puaka Niyang Rapik yg ade 16 ratus jenis antu tuh & Keliwon yg wat aku nak gelak jer bile tgk antu kuar. Owhhh...

Mlm nie, kalo xsilap aku adalah episod ke-3 a.k.a kisah ke-3 dlm Tower 13. Kisah pertama adalah pasal pasangan yg psycho, Imri & Natalya. 2nd pasal Adik Alia yg kene rasuk Iblis Berambut Putih sampai mati terjun bangunan. Kagum lak aku tgk bakat budak kecik yg jadik Alia tuh! Kalo xsilap, dia penah masuk Tom2 Bak seblom nih! Comey plak tuh! Cayalah..!
Kesah mlm nie, same2 la kite tunggu, ek!

~ Barisan teraju utama Tower 13, gambar aku cilok dari En. Budiey gak. Sker tgk ustaz tuh coz dia cam kelakor2 sket! He3...


Aku mmg sker tul tgk citer2 seram/thriller/p'bunuhan nih. Tp, pas tgk, mula la aku gelabah ngengades, nak gi toilet pon ajak my 'sayang' temankan! Ha3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google