SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 13, 2009

TaPaU jEr... ;P

Semalam, aku coti. Mmg dari last week aku dah amik on leave coz nak teman & bawak mak gi spital, ade appointment ngan doktor regardin' her hypertension. Tp, xdpt nak teman coz aku still cam ting tong lagik pagi tuh! Mak pon cakap, it's ok & suh aku rest kat umah jer.

Aku just lepakin' sorang2 kat umah, dok depan tv, macam2 citer aku tgk. My 'sayang' nan ado, gi site, nak arrange p'angkutan machine katanye... But, tengahari he'll be back. My 'sayang' kata xyah masak, dia tapaukan jer makanan for lunch. Owhhh... besh2!!! Idea yg sungguh bernas! Gud2..! Ye la kan... org demam, mane bley wat keje berat2 kan...?! Ahaks2...

Tp, xde la aku poyos sgt sampai xbangun langsung! Lam kul 11 a.m, aku bangun, kemas2 ape yg patut, cuci pinggan sket, mandi bagai... Xlame pastu, my 'sayang' balik, bawak makanan. La3... ;P


~ My 'sayang' tapaukan nasik putih + ayam masak kicap + telur masin + labu air tumis. Tp, xbley abislah... Lost apetitelah... Hu3...


~ Yg nie my 'sayang' punye menu lunch. Petai??? Nape my 'sayang' sker petai??? Nape3??? Erkkk!!!

Ptg, lam kul 2 p.m, aku call mak, tanye mak nak kuar/gi jumpe dentist x?! Mak cakap, nak. So, aku kuar la ngan mak dat eve. Plus, aku rase cam dah xting tong dah. Kalo ade yg ajak b'gusti pon aku rase aku bley blah la! Ha3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google