SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, June 30, 2009

SaTe WaK TeNi

Dah lame xmakan sate. So, ptg Sabtu, aku ajak my 'sayang' gi beli sate. Mak pon ikut skali. Xtually, mak la yg ajak kuar. Nak tapau utk dinner. Mak aku skang dah xbrape nak rajin memasak coz dah tinggal sorang katanye... Kalo masak, cam xb'baloi. Tp, kdg2 mak masak gak. Xla semedang jer tapau. Kalo anak menantu balik, baru la mak masak secara b'sungguh2.

Kitorang terjah Sate Wak Teni. Quite famous gak Sate Wak Teni nih! Kira shedap gak la... Bley layanz la... Gerai Wak Teni nie jual 2 jenis menu jer, sate ngan gado2. Laris, ok!


~ My 'sayang' beli 30 cucuk, sate ayam 20, sate perut 10. Xtually, nak beli sate daging, tp nan ado, dah abis! Tu yg replace ngan sate perut tuh! Aku mmg xsentuh langsung kalo perut2 nih! Kalo ayam, mmg aku sentuh abis2-an! Muahaha...


~ Mak makan skali kat umah kitorang. Amik gambar sate close up nie idea mak aku la nie. Mak tgk aku dok gigih snap sane sinun, trus dia suh amik gambar close up. Sportin' lah! M'beri galakan & sokongan yg sepenuhnye, gitu! He3...

Instead of sate, my 'sayang' tapau nasik goreng ayam 2 bungkus utk mak & my 'sayang' sendiri. Aku??? Nan ado coz aku nak melantak sate jer. Plus, aku kan diet... Mane bley makan nasik maaa... La la la... Larikkkkkkkkkksssssssssssss.......... ;P


*Ari nie, aku hepi ya hamat..! Sbb ape??? Jap lg la aku story mory mornin' glory! La3... ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

Solehah said...

sedapnya satay

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
yess zaa..! esp sate ayam! pergghhh..!! marvellous lah! ;P

lily lotus said...

apepun happy for u...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
tq, dear.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google