SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, June 12, 2009

AyAm OwHHH... aYaM...

By hook/by crook, aku mesti kurus! Mesti loose some weights! Mesti jadik slim! Mesti b'diet! Mesti3!!! No xcuse! Yesss3!!!

Loosin' weights adalah azam aku utk tahun nie, tahun lepas, 2 tahun lepas2, 3 tahun lepas, tahun lepas2, tahun lepas2 lagik, bla3... *Cam new year lak, ade azam bagai... Hiks...* Tp, susah tul la aku nak achieve my target tuh! Bknnye aku xpenah b'diet. Dah bnyk kali, ok! Tp, bnyk benor cobaan & godaannye... Xt'tepis, ok! Uhuks2...

1 of da reason/cobaan is A.Y.A.M. Aku sker tul makan ayam. Feveret tuhhh...! Xbley blah la habit makan ayam nih..! Ayam KFC paling aku xsanggup nak biarkan jer depan mata. Ade sesape nak blanje x? *Waaaaaaaaaa....... bley blah lagik tuh, nak suh org blanje! Xinsap2 langsung! ;P*



~ Aku nak try gak kurengkan p'ambilan ayam lam pemakanan seharian aku. So, mulai saat & tika ini, aku isytiharkan yg aku adalah MOGOK, xmo makan ayam!!! Yeahhh..! Tp, pelan2 kayuh la woiii! Agak2 la kan... mane bley xmakan trus... Kene gak makan sket2. Alaaa... amik rase jer... Muahaha... *gelakkan diri sendirik!* Lom ape2, dah surrender... P'juangan lom selesai la, babe! Plus, mesti dimula & ditruskan!

Chaiyok2!!!


*U ols support me most from behind, ek! Plzzz... ;P


*Credit to: Manchesterchickenbroil.


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

Ms.Lilies said...

ayam ohhh ayam....baru semalam makan rendang ayam.....sedap!! ;)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Ms.Lilies,
uwaaaaa.... cobaannn... sob2..

Elyn Sani said...

try pose sampai ramadan sure leh kuwus!!! tp kene kental la.....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Elyn,
pose mmg la bley.. bab kental tu yg fail tuh! uhuks2.. sob2..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google