SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, June 10, 2009

PoSe GaNTi (DaY 2)

Ari nie, aku b'pose ganti lagik, ok! Kalo ikut plan, semlm aku dah start pose. Poyos jer masak nasik mlm semlm, konon2 masak utk b'sahur la kan... Tup2... kul 5.50 a.m baru aku t'jaga! Mase tu sdg2 elok dengor azan. So, cancel pose! Uhuks2... Nasik yg ade tu, aku masak nasik goreng, wat brekfes.

Sahur td makan lauk tapau kenduri umah Cik Am tu jer. Xlarat nak masak coz balik umah pon dah kul 11. 30 p.m. Sgt mengantuks, ok! Makan jer la ape yg ade... Huuu...


~ Ade gulai udang...


~ Ade ayam goreng... Telur dadar tu my 'sayang' yg masak, wat tambah2 lauk. 'Hmmm... bagus my 'sayang'..! Saya mesti pilih!' Korang ingat x dialog iklan ape nih? Ahaks2... Larikkkkkkkssssssssss.........


~ Minum susu Anlene, gud for ur bones & health. Oso made by my 'sayang'. He3... Mane la tau kot2 kalo minum susu Anlene hasil air tangan my 'sayang' nih bley kenyang sampai waktu b'buke kang! ;P


~ Instant coffee for my 'sayang'. Gambar agak golap, harap mahap...


* 'Tq, B... coz sudi & xjemu melayanz kerenah wifeymu... ;)'

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google