SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, June 25, 2009

FLaT TyRe

Ari Isnin ari tu adalah ari kelam-kabut. Sbb ape aku kata ari kelam-kabut? Sbbnye adalah pd ari tersebut, aku lambat bangun pagi. Ngantuks tahap gabanz, ok! Gabanz ngan kesatria baja itam pon xngantuks cam aku nih! *Owhhh... Mengarut2 apekah aku di pagi ari nih? Ahhh..! Layanzzz...* Plus, ari Isnin kan ari Monday Blues kan... Dah la lambat bangun, time2 tu gak aku baru nak iron baju tudung bagai... B'tambah2 la tahap kelambatan tersebut. Huuu...

As usual, kalo dah lambat camtu, my 'sayang' akan tapaukan b/fast jer. So, on da way tu, we ols menyinggah la kat Kedai Mak Cik Leha. Mase tu la baru perasan yg tayar keta flat. T'pakse la patah balik umah, tukar tayar. Sib baik lom jauh sgt lg.

Ting tong... Ting tong... Kul 8.30 a.m gak la baru siap. Tp, aku dah inform kat Hafiz dah yg aku T'PAKSE masuk opis lambat coz tayar keta flat. Alasan kukuh lagik concrete la tu kan??? He3...

~ Sampai opis, kite minum dolu..! Teh munge 1! Cheers... Hiks...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

baik punya alasan nooo..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
owhh.. bese.. bese.. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google