SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, June 5, 2009

Da SaCrEd FaCeS...


~ Nur Irwayuni Rifqah...

~ Intan Nur Irmanisa Raudhah...


~ Nurul Athirah Qistina...


~ Muhammad Aiman...


All of them r da sacred faces... W/pon penat camne skalipon... walau marah tahap lava gunung berapi nak meletop pon... bile kite pandang these kinda sacred faces, secara automatiknye kite jadik cool kan... Da way they react... da way they smile... da way they cry... tetap m'damaikan jiwa... W/pon kdg2 mungkin ade yg rase cam remeh-temeh & tired sgt melayan kerenah si manje memasing, but worth it, rite?! It's a wonderful xperiences yg akan kite ingat sampai ujung nyawa... Insyaallahhh...


Fasa idup seseorang yg b'gelar WANITA aku rase bih bnyk as compared to men. Zaman kanak2 yg penuh sker-duka... zaman m'jadik anak dara sunti... zaman remaja... dewasa... b'kawen... m'jadik isteri kpd sang suami... mengharungi pengalaman mengandung... setrusnye melalui saat2 getir melahirkan... m'jadik seorang ibu... nenek... Aku skang sdg melalui fasa kebahagian m'jadik isteri wat suami yg t'chenta. & to me, aku mmg dah xsabor sgt dah nak melalui pengalaman setrusnye utk b'gelar mama... melahirkan zuriat, buah cinta, pengukuh ikatan kasih syg antara aku & suami t'syg. Tp, apakan daya... coz aku lom dikurnia rezki oleh-Nya.


Sabor... coz sabor tu kan 1/2 dari iman. Yess! I admit it! Selagi hayat dikandung badan, selagi masih ditunjukkan jln, aku sentiasa b'doa semoge 1 ari nanti ari yg ku nanti akan kunjung tibe. & aku juge b'doa pd-Mu, Ya Allah... kurniakanlah 'bidadari kecil' kpdku & suamiku sbg pelengkap mahligai kami kerana kami amat m'dambakan kehadirannye.


Akan ku b'usaha... akan ku b'doa... tawakkal... & akan ku tunggu tika & detik itu... Aminnn...




* Kpd kengkawan di luar sane, doakan ye..! ;)



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

meare said...

1.btul tu leez,sabar tu separuh drpd iman,aku paham perasaan hg.emm,hg xnk amik biodex ke?
2.dh besar ek rifqah.adik dia yg mana satu?

ArELeEz said...

meare,
1. ya, rite.. mekacih coz memahami.. pasal biodex tu, sdg dipertimbangkan..
2. dah 2 tahun maa.. adik dia yg 'intan nur irmanisa raudhah' tu, ha..!

mrs e said...

sama² lah kita berdoa semoga kita dikurniakan zuriat dlm masa terdekat ni.. :)

ArELeEz said...

mrs e,
yess!! let's pray..
aminn..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google