SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, June 29, 2009

KeNdUri Di UmAH mAk NgAH...

Mak ngah wat kenduri doa selamat. Dia jemput kitorang. So, w/pon agak kemalasan di situ, we ols tetap gagahkan diri attend da kenduri coz adalah xbaik kalo org dah jemput, tp kite xgi. Umah sedare lak tuh! Kalo xgi kang/kalo my 'sayang' jer yg gi, jenuh lak my 'sayang' nak m'jwb soklan2 spt, ' Mane Leez?/Leez mane?/Apsal Leez xikut skali?/Org umah mane?/Bla3...' Isk3... Letih tuuu..!!!

Alaaa... korban mase sket jer, ape la salahnye kan? *Owhhh... shedapkan ati sendirik nih! He3...*

~ Nak gi kenduri pas Maghrib. Tp, ptg tu my 'sayang' sempat lg kuar gi tapau mee goreng nih, lapor katanye... 'Aiman xkesah!' Follow jer... Plus, rejeki tuuu..! Muahaha... Xtually, kitorang nak makan mee goreng mamak Kedai Kassim Kg Bahagia. Tp, tutup la plak kan... Di saat2 genting camnie la ko nak tutup kedai, ek! Isk3... Nak carik kedai mamak len, jauh la plak kan... So, tapau jer la mee goreng bese. Hu3...

Kul 8.45 p.m sampai la kitorang kat umah mak ngah. Bese la kan... we ols nih... cakap jer nak kuar pas maghrib... Pdhal xjauh mane pon... Janji dtg & tunjuk muka, kira ok la tu kan..?! He3...


~ Mlm tu ujan. So, lambat sket la mula.


~ Nampak sgt mata aku ngantuks kan? Kalo dpt bantal nie, confirm aku xhengat donia dah nih! M'tido la jwbnye! ;P

Menu mlm tu shedap gak: Nasik putih + masak lemak daging + sambal goreng + ayam goreng + ikan bakar + air asam. Tp, aku xlarat nak makan bnyk coz dah overload. Ptg tu kan aku dah makan mee goreng... Aku ratah daging jer...

Kul 11 p.m baru la kitorang balik. Tu pon sbb my MIL yg suh. Dah nak t'tutup sgt mata aku katanye... Plus, my MIL mmg paham sgt habit aku yg kaki tido nih! He3... Tp, dia pandai cover, dia cakap, 'Ngantuks sgt dah nie... Dah2! Gi balik, xyah tlg2 dah. Sok nak bangun awal, nak keje.' Yo la tu bangun awal! Ahaks2...

Mak ngah sempat la tapaukan lauk2 utk bawak balik. Tp, till now lauk2 tu dok ade lam fridge. Aku xtau la ape dah jadi kat lauk2 tuh! Ha3... Owhhh...



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google