SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, June 22, 2009

HePi FaTHeR's DaY..!



~ Rase2nye, masih lom t'lambat utk aku wish 'Hepi Father's Day' to all daddy, papa, abah, ayah/yg sewaktu dgnnye... Xkesah la ape panggilan utk ayah memasing, yg penting kite respect mereka as wat they deserved to. Walau ape pon keadaan diorang, kite sbg anak2, tetap b'bin/b'bintikan name diorang. Ingat tuh!


~ W/pon aku xpenah tgk secara live, camne la rupe/character abah aku, tp aku dpt rasekan kehadirannye setiap kali mak citerkan pasal abah kat aku. Ape faveret foodnye..? Ape characternye..? Garang kah..? Sker senyumkah..? Sume aku tau w/pon aku xpenah jumpe coz mak mmg slalu citerkan perihal abah kat aku. 'Mekacih, mak...' Abah aku dah kembali ke rahmatullah bih kureng 26 tahun yg lalu. Mase tu, kakak aku baru 7 tahun, abang lak 5 tahun & aku baru 6 bln (baby). So, aku xbley nak recall ape2 pon memories aku ngan abah... W/pon sedey, tp, aku redha & pasrah akan ketentuan-Nya sptmane redha & pasrahnye mak aku menerima takdir dari Yg Maha Esa. 'Hanye doa yg dpt ku panjatkan ke hadrat Mu Ya Allah... Tempatkan la abahku di kalangan org2 yg b'iman... Lapangkan la kuburnye... Aminnn... Ya Rabbal A'laminnn...'

Al-fatihah utk Allahyarham Mohd Adnan nin Ali...
::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google