SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, June 2, 2009

KPTM kUaNTaN

Aku baru hegeh2 nak story kesah jln2 carik pasal kat Pahang. Sila maklum yg aku adalah bz b dewasa ini. Bnyk mende yg nak disetelkan. Bz ngalahkan menteri aku nih! ;P

Xde la jln2 ke mane pon, just anta En. Bulat reg. kat KPTM Kuantan jer pon... We ols b’tolak ke KL ptg Isnin, pas aku balik keje. Gi KL nak lepakin’ kat umah Abang Poi dolu, sok pgnye baru gerak ke Pahang. Senang sket, xyah nak rush2. Sblom tu, menyinggah kat umah Awa jap, anta Qistina coz Awa windu sesgt dah kat anak dia tuh. My MIL dok umah Awa for 1 week coz dia xbley b'pisah ngan Qistina, asik2 t'ingat jer... Windu2-an, gitu! ;)


~ Keadaan traffic kat highway, ok jer... Xsesak la...



~ Ini adalah umah Abang Poi, kat Bukit Indah, Ampang. Manusia yg t'dpt dlm gambar tersebut adalah Abang Poi, sdg t'kocoh2 kelam-kabut nak gi opis. Tp, sblom tu, dia sempat b/fast ngan kitorang kat restoran ape ntah?! Aku lupe namenye...


~ My MIL ngan abah tgh b'datin'2-an di bwh pokok tersebut. Owhhh... romanticnyeeeeee...... ;P


~ Ho3!!!


~ Say cheese, everybody... ;)


~ Xbley blah!!! ;P


~ Kami yg comey... Awwsss2..! ;P


~ I am 'pink'. Baju baru, tudung pon baru. Serba baru, gitu! * Pssttt2! Baju tu pon from Dolly tau! Bile la Dolly nak amik aku jadik duta nih?!! Ahaks2... *


~ My 'sayang' is 'orange'.


~ Keadaan sesi p'daftaran yg t'sgt la huru-hara..! P'urusan xbagus nih! Lame tahap gabanz! Pdhal, students xramai mane pon... Isk3... Nak kene komplen nih! Xpuas ati! Huuu...


~ See2!!! Xcrowded pon..! Isk3...



~ "Aku dah bosan..! Aku dah bosan..! Aku dah bosannn..!!!" Arrgggghhhhhhh......!!!!


~ Better wat keje b'pekdah sket. Jom snap2!!! Ahaks2...


~ Da gal in pink baju kurung tgh gigih wat essay 'bout background diri sendirik & matlamat idup, not xceed 300 words. Kene submit dat day, dat time gak. Mak budak nie (b'baju kurung biru) la yg inform kat kitorang mase we ols dok chit-chat ngan dia kat bwh pokok. Hadoiiyaiii... Of cos la En. Bulat t'libat gak dlm p'masalahan ini... Hu3... Apsal lak nak kene submit dan2 tu gak? Sok lusa kan ke bley submit lagik! Plus, nanti kan ade mggu orientasi bagai... Ha! Time tu, kalo diorang suh wat essay 16 juta p'kataan pon 'Aiman xkesah!' Dah la panas terik, ngan matahari m'canak kat atas kepala nie la ko suh bebudak tu siapkan essay bagai... Ape kes??? Huhhh!!!

Jam dah kul 2 p.m. Gi semayang dolu lagik bagus! Dpt gak pahala... ;P

~ Pas semayang, touch-up2, baru la tambah b'semangat nak posin'2! Muahaha...


~ Ek ellehhh..! Pura2 tido la plak pakcik nih! Sib baik xmeleleh air liur! Bley banjir wooo... Wakaka...


~ Cobaan m'jaja bibir mungilku yg sexy... Wakaka... Larikkkkksssssssss.........

En. Bulat selesai m'daftar lam kul 3++ p.m. Pas hantar dia 'check-in' kat hostel, we ols gi lunch. Laporrr wooo... On da way back, we ols singgah beli kopok kat kedai b'deret2 jual kopok. (Of cos la kan... Xkan beli kopok kat kedai jual beskal plak kot..! Hiks...)


~ Aku beli kopok lekor 10 hengget (15 batang), kopok losong pon 10 hengget (12 batang). Aku amik kopoklekor 3, kopok losong 5. Yg len2 sume aku sedekah kat mak. Mak dah goreng, tp aku sebatang pon xb'goreng hatta berebus lagik. Dok ade lam fridge, dah keras-kematu agaknye. Xde mase nak m'goreng la, beb..! He3...


~ Kat highway, aku dah xhengat donia, lena tido. Plus, ujan lebat, b'tambah2 la lenanye penidoranku. Sedar2 jer, dah sampai R&R Temerloh, my 'sayang' berenti rest & tido jap coz ngantuks tahap gabanz katanye...


~ Ciannyeee lah haiii... ;)


~ Alaaa... tetibe lak mata aku xngantuks. Td, poyos jer aku tido xhengat..!


~ Ape lagik mende b'pekdah yg bley aku wat selain dari m'gedikskan diri. He3... Mase nie, my MIL & abah xde lam keta, gi minum. B'tambah b'maharajalela la aku!!! Muahaha...

Kitorang sampai umah lam kul 11++ p.m. Ngantuks + penat wooo... Soknye keje plak tuh! Hu3...





::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google