SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, May 25, 2014

NASIK GORENG KAMPONG SANGAT..!!!

Ada suatu hari tu... tengah lepak2 kat living room, layan PVR #bukankeranaakutakcinta episod 3... tetiba My 'Jebat' bersuara...

"Aaby, rasa macam laporlah. Kalau ada nasik2 goreng ke ni kan... perrgghhh..!!!" (Sambil usap2 perut yang sangat bulat tuh.)
"Nak makan la tu! Hokay, boleh. Tapi, lepas habis episod 3 ni, ek!"

Ha3... Yang penting, kena habiskan #bukankeranaakutakcinta episod 3 dulu. Baru la #hannahmastura boleh memasak dengan ceria untuk #jebatfoo nya. Eceh! ;P

~ Masakan terpaling simple! Nasik goreng kampong sangat..!!! 

#halussss

Cuma perut we ols je yang dah tak berapa nak #halussss selepas 'kejadian'. Ha3... Hadoih!


:: Like3, ek! ::



2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

masak nasi goreng paling sedap dan cepat pada saya :)

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
yupp! kompom!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google