SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, January 8, 2012

ZIARAH 'ATUK KOLONEL'..??!

Dah lama jugak kot tak menjamu selera kat KFC. Kesian kat 'Atuk Kolonel' sebab aku tak ziarah dia. Ngeh3...

Errr... ye ke? Ke aku yang rasa lama, padahal asik2 makan kat KFC je? 'Atuk Kolonel' tu pun dah jemu kot tengok muka aku! ;P

Tak kesah la kan... Janji bahagia. ;)

~ Tarikh & masa kejadian adalah samadengan pada suatu hari selepas balik kerja.

~ My 'sayang' ajak makan then, tanya aku nak makan kat mana?! Well... tekak ah kak ni kan tekak KFC. Maka, ke KFC la jawabnya kami..! ;P

Sodap betul rasanya makan petang tuh. Ditambah pulak dengan angin sepoi2 bahasa... eh, tak... bukan angin tapi, air-cond sepoi2 bahasa... he3... fuh! Memang tak terasa ayam tu dah tinggal tulang! Kat luar pulak hujan renyai2... lagik la dengan tulang2 tu kena ratah! Ha3...


Lepas makan, terus balik rumah. Malam tido dengan sangat lena sebab 'tangki' dah diisi dengan sempurna! ;)

Owh... 'Atuk Kolonel'... La3...


:: Like3, ek! ::



2 comments:

fairus said...

INGATKAN KOLONEL MANA TADI.. KOLONAL YANG SEHINGGA MENJILAT JARI RUPANYA.. ;p

ArELeEz said...

fairus,
suspen, ek? he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google