SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, January 9, 2012

0NE KITCHEN RESTAURANT

Suatu petang yang damai...

ecewah! Macam lagu XPDC pulak! Hiks... Sebenornya nak cerita yang 1 petang tu, aku, my 'sayang' & mak jalan2 carik makan. Memula, dah pening dah sebab tak tau nak makan kat mana?! Buntu sekejap!

Last2, aku macam teringat yang kat Bandar Baru ada 1 restoran makanan Melayu & Thai yang kami belum pernah terjah. Aku suggest makan kat situ & cadangan diterima.

~ Nama restoran adalah One Kitchen Restaurant. Actually, dulu kat sini adalah cafe. Sutera Mahligai namanya. Tak taulah sama ada ni penjenamaan semula/dah tukar owner?! Wallahualam...

~ Muka tengah confuse nak pilih menu. He3...

~ Mak pun confuse gak nih! ;P

~ Masa ni, my 'sayang' dah start kena flu. Tapi, tetap gigih jugak nak makan! Bagus! ;P

~ Aku makan bihun sup. Sodap, owh..!

~ Kueteow kerang untuk my 'sayang'. Pun sodap jugak kata my 'sayang'.

~ Bihun tom yam pilihan mak. Mak kata sodap!

Memula nervous2 jugak sebab 1st time try kan One Kitchen Restaurant nih. Nasib baik sodap! So, boleh terjah lagik lepas nie. Wee hooo..!!!

Kalau korang makan kat sesebuah restoran tu kan, tetiba tak sodap, rasa hampeh bagai... tapi, restoran tu cun, best, siap ada air-cond lagik... korang terjah lagik tak untuk kali ke-2 & seterusnya? Means, korang mementingkan kesodapan & service ke/'rupa paras' restoran tuh?

Kalau aku, of cos aku pilih kesodapan & service. Lagik 1, bersih. Penting sangat kot. Tempat yang biasa2 pun takpe. Takde hal!


:: Like3, ek! ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google