SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, January 7, 2012

1... 2... 3... SENAM LAGI..! ;P

Rutin senaman mak kat Jabatan Fisioterapi masih berjalan ikut jadual yang dah ditetapkan. Seperti biasa, tugas aku adalah bawak mak ke hospital.

Owh... lupa nak bagitau. Ini kesah appointment mak pada 22 Disember 2011. Terbasi sikit tapi, ada aku kesah??! Nak jaja jugak! ;P

~ Bilik tempat mak buat senaman tu namanya Bilik Elektro. Peneman pesakit tak dibenarkan masuk apatah lagik nak menjenguk2. Siap bertirai2 lagik ko! Isk3... private betul! Bila ada staf yang keluar masuk Bilik Elektro tuh maka, terbukaklah sikit tirainya. & makanya, boleh la nampak sikit mak yang tengah bersenam (tengok arrow).

~ 1... 2... 3... senam lagi..! Ewah..! ;P

Best pulak bila dengor mak cerita pasal senaman tuh. Pakai bola la... tongkat la... tali skipping lagik... Teruja ah kak tau! Terus terbayang poco2! Eh! ;P


:: Like3, ek! ::



2 comments:

fairus said...

silap2 tengah buat poco2 dalam bilik tu...

ArELeEz said...

fairus,
mmg kaki skodeng! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google