SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, April 15, 2010

UHUKS3...


~ Giler kentang aku hari nie..! Bukan giler kentang sebab aku sker makan kentang tau! But, sebab aku sungguh la tak larat nak wat hape2 pon kat opis hari nih. Belah pagi jer rajin sekejapan. After lunch hour, terus rase flat tak bermaya. Walaupon demam dah beransur kebah but, flu & cough masih ado. Kepala rase heavy2 metal jer... Asik2 nampak katil jer... Tak pon nampak bantal peluk... Tak pon nampak comforter... tilam empuk... mata layu2... Ahhh..! If aku dok umah kan ke sorga yang terhamat di situ... Pendek kata, (Panjang tak kata tau! He3...) jasad jer kat opis but, jiwa raga sanubari sume tuh dok melayang2 dah sampai umah. Huuu...


~ Sampai Encik Bos aku tanye hokay, 'Leez demamkah?' Membuktikan bahawa memang nampak sangat aku tak berapa nak feeling well lagik. Ye la kan... kalau dah muka pun tak semenggah seperti hari2 biasa, of cos la orang lain buleh perasan. Nak pakai gloss pon ah kak dah tak kose, noks..! Natural beauty la konon! Ahhh..! Lantaklah..!

Dah la lunch hour aku tak balik seperti sediakala sebab my 'sayang' balik kampung, gi kebun. Aku lak malas nak drift sendirik. Tak larat. Makan nasik goreng yang my 'sayang' tapaukan pagi tuh jer. Tak sabor betul aku nak tunggu pukul 5 p.m. Nak cha alip bot!


*Nota Kaki: Gambar2 adalah sekadar hiasan. ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google