SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, April 20, 2010

BRUNCH

Semalam, 19 April 2010... seantero Perak dapat public holiday coz of Hari Keputeraan Sultan Perak. Yippie2..! Syiok wooo... coti... Mentido jer keje aku. Pukul 11.30 a.m baru nak celik mata. Sampai fenin2 kepala aku tau! Giler kentang betullah! Ha3...

Bangun2 jer, terus carik my 'sayang' yang tengah lepaking kat sofa, tengok tv. Aku pun tumpang la sekaki, lepaking same. Sambung tido... Ha3... Keji owhhh... Jenuh gak nak bukak mata. Dengan sepenuh kudrat yang ado, aku gagahkan gak untuk bangun. Capai towel, gi mandi. Lepas mandi, baru la rase segar-bugar sket. Memandangkan dah sedang2 elok untuk lunch, aku pun selongkar2 la fridge & segala peti yang ade kat dapur. Nak masak. Banyak stock yang dah abis, actually. So, ah kak masak hape yang ado jerlah.


~ Dengan secara sap2 soinye... maka siaplah sudah hidangan lunch we ols. Nasik goreng kampung mix veges namenye... Bukan lunch la but, BRUNCH. BReakfast + lUNCH = BRUNCH. Sekali harung jer... He3...

Makan dengan ikan masin goreng. Perrgghhh...! Malatops, ko..! ;P Korang if time coti2, rajin masak tak? Ke tapau sesado? Heh3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

azzey said...

klu dh kaki mentido tu..mentido juge...ih ih..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
tau xpe..! ahaks3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google