SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 19, 2010

ADAMAYA...

Skang nie, aku tengah giler tengok Adamaya. Dok wish, kalau la hari2 adalah hari Isnin-Khamis kan syiok! Sebab everyday buleh tengok Adamaya. He3... Buleh gitu, ko..! ;P

Na-O-Mei aku tak minat. Lembab semacam jer... Bile dah ganti ngan Adamaya nih, balik keje pon on time. Pukul 5 p.m, sharp, aku dah siap2 shut down pc. Tunggu machine punch card bunyik jer... He3... Hari nie terkecuali la... sebab hari nie public holiday untuk sume rakyat Perak. So, awal2 lagik aku dah terpacak kat depan tv. Hmmm... tengah ujan skang nie. Ujan lite2. Mintak2 la jangan lebat sangat. Kang, 'Service is currently not available lak.' Hu3...


~ Aku rase, Adamaya lagik best dari I'm Not Single walaupun diinspirasikan dari I'm Not Single. & aku sker tengok Sein dengan Lisa Surihani. Faizal Yusop pon lagik best daripada Awal... to me la... Lain orang, lainlah pendapatnye. Korang camne? Mane lagik best? I'm Not Single/Adamaya?


*Credit to: blogmohdisa


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google