SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 19, 2010

LUNCH KAT UMAH ABANG LAK

Hari Ahad... pukul 10 a.m, mak dah roger2, suh amik mak coz abang aku nak wat makan2 kat umah dia. Lepas cakap kat phone ngan mak, aku sambung bergolek2 kat atas katil. Pukul 11 a.m baru kuar umah ngan my 'sayang'. Singgah Kampung Bahagia dolu, nak carik breakfast. Ha3... Giler kentang! Pukul 11 a.m baru hegeh2 nak carik breakfast. Sib baik mak cik gerai nasik lemak fav kitorang tak balik lagik. Plus, nasik lemak pun ado lagik. Buleh la tapau. He3...

Sampai umah mak, terus carik pinggan. Perut dah lapor giler! Yang mak lak, tak abis2 dok gelakkan we ols sebab baru nak breakfast. Dalam dok gelak2 tu, aku kene tarbiah gak la sket2. Hu3...

Lepas makan, we ols terus gerak ke umah abang. Sampai2, Kak Aneem dah siapkan sume. Tinggal goreng ikan jer. Owhhh... selamat aku... Muahaha... Keji, owhhh..!

Menu of the day adalah nasik putih, tom yam ayam, ikan goreng, masak lemak pucuk paku & ikan masin goreng. Memang kombinasi yang hebat! Tapi, ah kak tak makan banyak. Tengah control makan sebab on diet. Mula bersemangat nak diet lepas timbang after demam hari tu, I lost about 3 kg, hokay..! Owhhh... I like...! Actually, aku tak la diet menggiler sampai tinggal makan nasik terus! Aku still makan nasik but, in small quantity la... Pastu, avoid dinner/any makan2 after 7 p.m. If lapor, aku just makan sepeket oat crunch & minum plenty of plain water. Hopefully, aku buleh dapat balik my best weight which is 45 kg. This is my weight before bercinta, bertunang & married. Insyaallahh...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

6 comments:

azzey said...

...hai apelah nasib..org wt mkn2 bila kite dh o d w nk blk cni..padan muka aku....hu3...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
misi save budget tuh! kah3..

azzey said...

taw x pe...ha3....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
xbaik woo.. ;P

azzey said...

ArELeEz,

tu kan hakikat...so redho jelah..bkb nk mengata.. tp ayat penyata...hu3....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
ooppss..! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google