SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 6, 2009

SoPpiN'2!!! ;)

Aku & my 'sayang' soppin' lagik! Sker ati abiskan duit... Wah..! Bley, gitu! Ahaks... Alaaa... xde la nak soppin' beriya. Soppin' 'ala carte' jer maaa... Soppin' kat Da Store. Ade sale wooo... Bling2 mata I, ok! Owhhh...

Memula, nak soppin' barang2 dapur jer, tp tetibe my 'sayang' rase cam nak rembat kemeja. Dgn ade sale bagai, confirm I on jer... Bley tumpang rembat gak! Ahaks...

Tp, ade episode m'dukacitakan & m'bengangkan la mase kitorang soppin' ari tuh! Xlen xbkn, kes promoter mangkok ayun yg xmo serve customer lek lok! Yg prasan bagus walhal keje as promoter jer pon! & 1 more thin', kalo dah mmg xsker serve customers, sape suh jadik promoter?!! Dah name jawatan pon promoter, of cos la skop tugasnye yg paling major adalah melayan customers! Kalo x, rentikan la nak jadik promoter. Gi jadik tukang cuci toilet ke... p'bantu kantin skolah ke... Huhuhhh!!!!!!!!!!!!!

~ Nie la promoter mangkok b'ayun tuh! Aku geram sgt, so aku snap! Pedulik kalo dia nak marah ke... hangen ke... Aku lagik hangen, ok! Bkn nak backin' diri sendirik, but seriously & honestly, we're not too fussy @ dat moment. My 'sayang' masuk fittin' room pon 2 times jerk, try 2 different sizes of kemeja. FYI, mase 1st fittin' tu pon magkok nih dah wat muka. It's just like, dia nak kite xyah fittin'2, just cash & carry. Ajer gilerrr, ape??!!! Hanger yg t'pacak tu kan, baru pas dia campak la tuh! Sbb dia hangen, my 'sayang' fittin' another kemeja, different sizes. Probably... Just imagine, kalo xfittin', mane la kite nak tau either baju tu fit kat kite ke x kan..? & kalo xbley fittin', watpe la management wat fittin' room yg b'lambak tuh! Plus, customer is alwayz rite kan... Huhhh!!!

Sampai 1 tahap, aku rase nak wat dajal jer kat promoter tuh! Nak suh my 'sayang' fittin' sume kemeja yg ade kat situ, tp jgn beli 1 pon! Pastu, aku nak wat muka gediks2 depan dia & sayin', 'B, baju2 nie huduh2 & buruk2 la... Jom tgk brand len!' Ha! Puas ati perut! Tp, tu imaginasi aku jer... Mmg xjadik beli pon, kitorang terjah brand len. Tp, ati gua sgt2 bengkak, beb! Hak tuih sungguh la...

~ Tgh dok usha2 tuh, tetibe mamat nie offer diri utk serve we ols. Dia pon promote kemeja2 yg ade kat situ. Sgt frenly & innocent, ok! Xcam mangkok td tuh! Jauh panggang dari api! Pas fittin', trus rembat kemeja kat sini.


~ Nie kemejanye from Muller.

Xaci la kan, my 'sayang' jer rembat sensorang. 'Pn. Wifey' pon nak gak kan... Hiks... So, naik 2nd floor, carik baju aku plak! Yee haaa...!!!

~ This time, my 'sayang' xyah nak tunggu lame2 aku tawaf 1 floor tuh carik baju. Sekejapan jer dah jumpe yg b'kenan di ati. Nie ha! From Dolly. Aku skang sker kat brand Dolly la coz fabriknye shedap jer... Pattern pon comey2. Murah pon ye gak! Yg sblom nie, aku beli kaler pink. Baju tido. Tetibe rase nak lantik diri sendirik jadik Dolly's Ambassador... He3...


~ Bile ati dah riang ria dpt ape yg dihajati, baru la bley soppin' barang2 dapur dgn tenang kan... Hiks... 'Ermmm... B... Cam xfull jer lagik trolly kite nih! Bnyk space lagik tuh! Ape kata kalo kite fullfillkan ngan makanan2?' Muahaha... larikkkkkkkkssssssssss.............

~ Q itu penting ye tuan2 & puan2... ;P

* Ari nie makan sensorang kat opis... Tapau... My 'sayang' gi Ipoh lorrr... Ade keje undi. Doakan my 'sayang' dpt job undi tu, ek! Aminnn...

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google