SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, April 24, 2009

LoNeLy AgAiN...

Semlm, lunch sorang2... Ari nie pon bakal lunch sorang2... Semlm lonely, ari nie pon lonely lagik. Plus, today's lunch hour maybe aku xbalik umah as usual. My 'sayang' off to Ipoh lagik. Kali nie gi ngan abah. Ade keje undi katanye... Hu3...

Xpe2... My 'sayang' gi sbb ade urusan, bkn sker ria hu ha hu ha jer gi sane kan... (shedapkan ati sendirik. Owhhh...) Btw, I wish my 'sayang' will get da most 'mind blowing' of keje undi. Baru la masyuk kan... Baru la 'bling2' mata itamku! Ahaks2...

Lunch utk ari nie, aku tapau jer... Tapau menu yg aku masak this mornin'. Xtually, main coursenye aku dah prepare dari mlm td. Senang! Pagi tinggal panaskan jerk. Kalo x, confirm xsempat! Tau2 jer la aku nih, bangun pon my 'sayang' yg kejut, siap take 5 take 10 bagai plak tuh! Hiks...


~ Main course of da day: Sambal udang. Nie rupe selepas, rupe sblom 'kemas' sket. Dah pas makan, baru hegeh2 nak snap2. Owhhh... btw, ini adalah juge merupakan menu b/fast kitorang for today. Agak heavy, tp... hmmm... blasah jerk..! ;P


~ 2nd dish was sayur kacang panjang tumis.


~ & 3rd was telur dadar yg dah tinggal 1/2 coz another 1/2 dah kene ngap! He3...

Kul 7.30 a.m, aku dah t'pacak kat opis. Da earliest, ok! Bile da rest sampai, sume kagum tgk aku dah ngadap pc. Ye la kan... normally, diorang dah panas bontot baru la aku sampai opis. Heh3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

mrs e said...

tak baik tau leez wat i terliur tgk sambal udang u pagi² mcm ni..

perut pun terusss jek nyanyi²
camno tuh? meh campak sket kat sini..

hihi

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mrs e,
owhh.. i'm sowy..! hiks..

isk3.. xbaik woo main campak2 makanan. nanti makanan merajuk. uhuks2.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google