SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, April 2, 2009

MeE kiCaP @ sEcAwAn CaFe

Semlm, aku lunch sorang2 kat opis jer coz my 'sayang' on call. Abah panggil suh turun site coz keje2 concrete sdg b'jln. Plus, kene monitor lori2 tu sume. So, my 'sayang' call, tanye nak makan ape?! Memula, aku cam nak makan mee goreng basah Sajian D Cafe. Tp, tutup la plak! My 'sayang' suggest Secawan Cafe/Faizah Cafe. Aku suh pilih yg shedap. My 'sayang' main blasah jer gi Secawan Cafe, xtau mane yg shedap coz xpenah makan kat dua2 tempat tuh! Xlame pastu, my 'sayang' call balik, tanye nak x mee kicap?! Owhhh... I on jer..! Plus, aku mmg antu mee kicap.


~ Introducin'.............. mee kicap from Secawan Cafe. Not bad la...


~ Nie supnye. Bnyk wooo coz my 'sayang' mintak xtra. Heh3...

* Ptg semlm, aku sentap ngan my 'sayang'. Hal kecik jerk! Tp, sentapnye sampai ke ari nie. Pg td, on da way anta aku gi keje, memasing diam m'bisu 1000 bahase. Hu3... Time lunch hour, my 'sayang' call ajak makan. Ok, fine! Bley jer... but, still showin' my sentap's face. Pas b'diskusi on wat's goin' on, baru la kesentapanku b'ansur ilang. Alaaa... aku just nak dipujuk2 dirayu2 jer... Nothin' much... ;P Plus, sdgkan lidah lagik t'geget kan... Ahaks...

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google