SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, April 23, 2009

i LuRvE sOpPiN'! oWHHH... ;P

Aku on leave semlm. Bkn on leave sker2 ati tau! Tp, on leave sbb aku gi accompanied my mom ke spital, mak ade appointment ngan doktor. Kitorang sampai spital lam kul 8 a.m. Mak xtrus amik no. coz aku lapor, xb/fast lagik wooo... So, aku ajak mak & my 'sayang' gi canteen spital. Aku makan bihun goreng, my 'sayang' amik nasik goreng & mak makan kuih-muih jerk.

Pas b/fast, trus gi amik no. kat JPL. Bapak la ramai manusia yg tgh tggu turn. No. mak jauh lagik wooo... Tp, syiok gak tunggu turn lame2 nih! Bley chit chat ngan mak sambil tgk macam2 ragam manusia dgn macam2 masalah kesihatan esp bile tgk warga emas yg disorong ngan wheel chair. Sayu jer... coz kite xtau ari tua kite nanti camne kan... Tetibe jadik insap kan... Owhhh...

~ See2!!! Kan aku cakap ramai gilos! Paling ramai warga emas la... pelbagai kaum.


~ Aku @ spital. Aku ade amik gambar ngan mak, tp t'delete kot coz nan ado pon lam memory card! Hmmm...

Da result was gud. Blood pressure mak stabil. Alhamdulillah... Pas check up, we ols plan nak gi jln2 carik pasal. Gi kat taxi stand, t'pakse naik teksi coz pas b/fast my 'sayang' cha alip bot gi site visit kat Hutan Melintang & Sg Durian. La la la... hu ha hu ha... la aku ngan mak b'dua2-an. Hiks...

We ols terjah Da Store dolu, konon2 nak beli baju baby utk Raudhah & Qistina. Skali, cancel daaa... coz kitorang dah t'beli baju2 utk 'mak sedare & nenek' baby2 tuh! Bajet lari gitu! Ahaks2... ;P


~ Aku rembat these baju from Dolly. I kan Dolly's Ambassador, gitu! Muahaha... Murah gilos, ok! Ade 70% less! After less tinggal 15 hengget jerk! Yariibaaa2!!! Ho3!!!

Pastu, aku belikan mak blouse PURPLE kaler from La Miss. Chantek2... Aku ade snap gambarnye semlm, ngan suar yg mak beli gak. Tp, xmasuk memory card pon! Dah mengong ke hape h/fon aku nih! Isk3... Nak kene campak lam longkang nih! Erkkk..! ;P

~ I oso bought this kemeja from Antioni for my 'sayang'. I kan wifey yg mithali, kalo soppin'2, harus ingat en. suami, gitu! Baru la berkat kan... (Tp, pastu claim ye puan2... Muahaha... Gilos keji!)

Tp, aku beli M size w/pon aku tau my 'sayang' pakai L size coz mase aku usha2 yg L size tu, nampak cam besor gedabak jer... Dat's y aku amik M size. Skali, ketat daaa... Sib baik bley tukar. Kalo x, cam sarung nangka wooo... Larikkkkksssssssss.............. ;P

~ Mase gi tukar kemeja tuh, mak xlarat nak ikut. Mak tunggu kat bawah jer... Only me & my 'sayang' yg naik atas. Pas fittin' & tukar, my 'sayang' tlh menyinggah kat Schwazenbach Dept., usha2 t-shirt lak. Bile my 'sayang' cakap nak rembat 2 helai, aku trus proposed suh fittin' yg kaler ijo & orange. Bkn ape... just nak pakai sedondon jer coz baju Dolly aku td kan kaler ijo & orange... Heh3... & thank God coz dua2 kaler tu my 'sayang' rembat. Yariibaaa2 lagik! ;)


~ Spt biase, kalo en. suami soppin', pn. isteri harus la disoppin'kan gak! (Ha3... Ape jenis ayat la nih?! Hiks...) So, aku amik t-shirt gak, from Muller. Bley pakai mase joggin'... kalo rajin la... Ha3...

Pas soppin', trus terjah kedai makan coz perut dah nyanyi lagu Rabbani. Sib baik lagu Rabbani, kalo lagu Metallica, kira dah tahap wajib sgt terjah kedai makan tuh! He3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google