SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 12, 2013

DAPUR JUMAAT

Cerita dapur Jumaat lepas...

Boring nak mengtapau. Jemu sangat dah tengok lauk kedai. Rasa macam rajin nak memasak pulak.

Takrestock bahan2 pun. Aci belasah masak apa yang ada.

~ Sap2 soi je dah siap nasik lemak ikan tamban. Aummm2..! Hiks...

Kak Yong lepak kat rumah kitorang jugak. Suapkan nasik, dia tak nak. Dah makan dengan papa katanya... Tapi, dia dok meratah telur rebus yang kaler putih tu je. Yang kuning dia korek kasik Acu Pendi makan. 

Semakin membuntal la perut Acu Pendi kan... Ha3...

Takpe kot... Sebab nanti akan nampak lebih comel. ;P


:: Like3, ek! ::



4 comments:

Iffah Afeefah said...

okey nasi lemak

mak masak ritu xsmpat nk makan

Kesuma Angsana said...

rajin juga ye memasak... not bad !

ArELeEz said...

Iffah Afeefah,
xpe2. nnti suh mak masakkn lg. he3..

ArELeEz said...

Kesuma Angsana,
buleh la.. utk tekak sendirik & my 'syg'.. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google