SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, March 23, 2013

SETEL!

Dah siap kemas rumah sikit2. Lega pulak bila tengok bakul baju bersih tu dah kosong sebab semua kain dah kena lipat. Dah susun cantik2 dalam almari pun. 

Owh... bangganya..! Rasa nak melompat2 pulak! Hiks...

Sempat buat breakfast untuk my 'sayang'. Nasik goreng sosej ayam + kopi cappucino 3 in 1. Boleh la buat alas perut dia... Hari ni my 'sayang' jadik petani moden pulak. ;)

Nasik goreng tu sengaja aku masak lebih. Tapaukan untuk Mak sebekas & mertua sebekas. 

Alhamdulillah...

Pukul 12.30 tengahari kang aku nak mendrift ke rumah Mak. My 'sayang' tunggu kat sana. Tunggu Mak balik dari kenduri dengan geng2 surau Mak. Lepas tu, nak sama2 pulak terjah kenduri lagik 1. Makan kenduri la kiranya hari ni kan... He3...

Packing pun dah siap. Hari ni nak balik kampung mertua. Tido 1 malam kat sana.

Hmmm... lega kan kalau banyak mende kita dah setelkan? Eh, banyak ke? Heh3...


:: Like3, ek! ::



2 comments:

Kesuma Angsana said...

kerja2 rumah mmg sampai sudah pun tk kan sudah, siap satu satu lagi menunggu

ArELeEz said...

Kesuma Angsana,
yupp! xtually, housewife lebih penat dr profesion len.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google