SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, March 9, 2013

AKTIVITI TERTUNGGAK

Assalamualaikum... Wah, feeling2 ustajah pulak! 

Selamat pagi, you ols..!

Selamat berhujung minggu... Selamat bercuti... Selamat berehat... & selamat apa lagik, ek? Errr... selamat semuanyalah! ;P

Aku lonely lagik... Hari ni my 'sayang' deal dengan 2 kerjaya. Pepagi dia jadik petani moden. Belah2 tengahari kang dia turun site pulak. Monitor projek buat pavement jalan. Alhamdulillah... rezeki kan...

Tapi, kadang2 aku bebel2 jugak sebab bukan apa... risau takut my 'sayang' tak cukup rest. Paksa jugak dia curik2 masa untuk berehat. Alaaa... bebel2 manjas je kot... He3...

Hmmm... tak tau nak buat apa la... Boring pun ye gak nih! Yang pasti, aku tak mandi lagik. Ha3... Hadoi!

Kejap lagik aku nak vacuum hall kot... Lepas tu basuh baju. Kemudian, basuh & susun2 pinggan... Lipat kain lagik... Eh, macam banyak pulak aktiviti tertunggak kan..! Ha3...

Tapi, masih tak sedar diri. Erkkk! ;P


:: Like3, ek! ::



2 comments:

Kesuma Angsana said...

biasalah bila dah jd isteri orng ni mcm2 kena nk kena buat kan !

ArELeEz said...

Kesuma Angsana,
aah. semakin bnyk komitmen.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google