SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 5, 2013

MISI TIZ@NELYDIA LOOK ALIKE DAY 6

Misi diteruskan...

Pejam celik, pejam celik, dah 6 hari kot. Kalau dapat cecah 100 hari berdiet pun cantek jugak tuh! He3...

Tapi, jauh lagik perjalanan nak mencecah ke angka 100... Hu3...

~ Breakfast: 1 set sandwich + air masak
Buat 2 set. 1 untuk aku & 1 lagik untuk my 'sayang'.

Minum pagi:-

1 biji epal ijo + air masak
Epal tu dibawak ke opis dalam keadaan dah siap berpotong. Boleh menikmati sambil buat kerja. Krup krap... krup krap... He3...

Lunch:-

1 mangkuk kecik nasik putih + 1 ketul ayam black pepper + 1/2 ekor ikan bakar bersambal + 3 tangkai kacang panjang (buat ulam) + air masak
Rezeki murah sebab Mak kasik ikan bakar bersambal tuh, my MIL pulak kasik ayam black pepper. Owh... terima kasih daun keladi wahai Bondakuasadua..! ;P

Minum petang:-

1 biji epal ijo + air masak

Dinner:-

Meratah leftover ikan bakar bersambal dengan ayam black pepper. TANPA NASIK, hokay..! TANPA NASIK! Diulang suara... TANPA NASIK! 

Sekian... ;P


:: Like3, ek! ::



4 comments:

fazilzura said...

xmakan nasi ??

huhuuhuhuh perut diri ku ni akan mogok kalau x masuk nasi , lg2 now tgh gigih nyusu bdn

Cik Puan Rara said...

moga berjaya,rara ni bila lah nk diet xtau lah.

ArELeEz said...

fazilzura,
dinner je xconsume nasik. lunch mkn nasik cam bese. xbuleh skip sbb nnti pitam! hu3..

eh, klu breastfeed xpe..! sbb proses tu m'bantu kuruskn badan.

ArELeEz said...

Cik Puan Rara,
tq.. alaa.. u dh slim. ok la tu..!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google