SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 11, 2014

SERUPA DEEJAY

Semenjak 2 menjak ni, aku busy sikit. Nak kata kerja banyak sangat tu tak la... Banyak yang tahap biasa2 je. Cumanya, bulan Romadhon ni momentum tu kureng sikit. Slow gitu..! Buat kerja 10 minit tapi, take 5-nya berminit3. Hu3...
 
Tak boleh jadik kalau asik cenggitu kan... Kena buat sesuatu! Contohnya macam carik 1 medium yang boleh buat momentum kita kembali normal. Pikir... pikir... & pikir! & akhirnyaaa... tinggg..!!!
 
What if, kita buat terapi muzik? Sebab aku pun memang layan muzik. Menyanyi di dalam kereta tu dah jadik asam garam dah! Sumbang ke... mambang ke... petir berdentam-dentum ke... gasaklah! Sukahati aku la sebab aku & My 'Jebat' je yang dengor. Ha3...


~ Bawak headphone, hah... amekaw! Dengor la lagu sampai lebam. Kalau setakat lagu Arjuna Beta tu, toksah ceritalah! Dekat lapanbelasratus kali dok repeat dengor! He3...

Lagik 1 lagu ni...
 
'Dari jauh... ku berlari... Mengejar mimpi2... La3...'
 
Kompom lapanbelasratus kali repeat jugak! Lagu wajib! He3...
 
Lepas tu, lagu Happy by Pharrel Williams. Bergoyang2 bahu, noks! Ho3... Lepas tu, lagu Patah Sayap by Nadia Aqilah Bajuri, OST Kerana Terpaksa Aku Relakan. Feeling suara soprano. ;P
 
Lepas tu pulak, lagu All of Me by John Legend. Menusuk qolbu, bebeh! Awwsss..!!! Lepas tu, bla3... Sampaikan lagu nostalgia Mawar Putih Tanda Perpisahan pun aku layan jugak! Sambil karoks pelan2 pulak tuh! He3... Sebab aku jenis yang tak hadkan halwa telinga pada satu2 genre je. Semua aku hentam belasah dengor! Asalkan aku rasa macam best! Even lagu Rosalinda ay ammor tu pun aku boleh karoks hokay..! Tapi, lirik Spanish versi akulah. Asal bunyik dia dekat2 nak sama. Ha3...
 
Sekali pandang, dah serupa deejay muslimah! Ecewah! ;P
 
Ini cara aku chill out. Cara korang, achaner pulak, ek? Cer citer... Cer citer... ;)
 
 
:: Like3, ek! ::
 

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google