SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, July 22, 2014

IFTAR 14 RAMADAN... 2014

Aku memasak untuk iftar. Alhamdulillah... sebab mood memasak tu masih tak berapa ke laut. He3...

Tengahari dah siap2 prepare bahan2. So, petang kang kalau masuk dapur lambat sikit pun takde masalah sangatlah. Still sempat. 

~ Ada nasik putih, ikan bawal putih goreng, labu air tumis pedas & sambal belacan. Karipap tu My 'Jebat' tapau PARAM.

Air kelapa lemon pun tapau kat PARAM. Heaven, owh... berbuka minum air kelapa lemon. Refresh!


:: Like3, ek! ::



4 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

kelap alemon ? laici nya ade tak? hihi..hari tu saya minum kelapa lemon laici :P

CXopportunities said...

amboi tghri lg da masuk dapur ye kak. huhu. cx smlm msk kubis masak lemak putih lawan dengan telur bungkus plus ikan goreng dan ikan masin. hehehe. selera sungguh makan smlm. huhu

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
xde. sbb ini kelapa lemon je. kengkonon detox. heh3..

ArELeEz said...

CXopportunities,
aah. masuk dapur awal sbb nak prepare bhn2nye.

kompomlah b'selera! sbb kombinasi tu mmg thorrbahekk..!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google