SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, April 13, 2013

REZEKI DALAM SEHARI...

Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicarik!

Bukan aku kata tapi, orang yang kata... ;P Plus, siapa yang suka carik musuh kan... 

Ada 1 ari tu, rezeki aku murah sangat..! Dalam 1 hari dapat macam2. Rasa dihargai sangat..! ;)

~ Memula dapat fridge magnet (FM) Langkawi merangkap pembukak tutup botol.

~ Coklat dari Langkawi pun dapat jugak.


~ T-shirt 'I Love Langkawi'.

FM, coklat ngan t-shirt tu ole2 dari Abang & Kak Aneem. Kak Aneem kursus kat Langkawi. Dia angkut Abang & anak2 sekali. Berkursus sambil bercuti kekdahnya...

~ Butang baju Melayu dari Sabah. Encik Boss kasik. Walaupun aku tak pakai tapi, aku boleh je pass ole2 tu kat my 'sayang' kan...

~ Baru berkira2 nak try pure marine collagen, tup2... Encik Amir bermurah hati kasik aku & yang lain2 sorang seplastik rumpai laut nih. Aku pass kat Mak, mintak Mak masak jadikkan dadih / apa2 je la yang boleh dimakan sebab aku tak reti nak masak rumpai laut.

Encik Boss ngan Encik Amir terbang ke Sabah, ada Bengkel Kumpulan Inovatif & Kreatif (KIK). Sepatutnya, aku ngan Kak Ja yang join bengkel tuh. Tapi, tetibe bengkel tu ditangguhkan ke tarikh yang aku rasa takut clash dengan tarikh appointment jumpa doktor. So, aku mintak direplacelah. 

Takde rezeki nak berbengkel di Sabah... Tapi, ada rezeki dapat ole2 dari Sabah! He3...

~ Last sekali dapat buah dokong. Orang koperasi bagi.

Semua di atas dapat dalam 1 hari tau! Tu yang excited nak share tuh! He3...

Alhamdulillah... Terima kasih daun keladi, ye! ;)


:: Like3, ek! ::



6 comments:

azzey said...

nk juga ole2 langkawi...:(

Anonymous said...

mmg rezeki2 semua tu !

azzey said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nak juga ole2 langkawi..;(

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
sila rujuk ke 'kaunter b'kenaan', ye! ha3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Kesuma Angsana,
aah. alhamdulillah..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
kn dh kata td, sila rujuk ke 'kaunter b'kenaan'. haish! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google