SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, April 18, 2013

TU... DIA PAK TAM

Lama jugak my 'sayang' tunggu kat RNR Tapah. Lapor dah katanya... Holloh3... Kesian! ;P

Syahdu betul dapat menatap wajah kesayangan hamba tuh. Ni baru kursus 3 hari. Kalau la kena kursus berbulan2, kat oversea ke kan... perrgghhh... mau pitam ah kak! 

Adeh3... Berangan sampai ke bulan! ;P

Paling lama pun aku kursus 3 minggu. Masa induksi kat Puteri Resort, Melaka. Memang rindu dendam habislah time tuh! Hu3...

~ Kiut kan label air mineral nih? 

Air mineral macam ni cuma ada kat Restoran Tuuu... Dia Pak Tam je. Kat RNR Tapah ada 1. Branch lain, tak tau pulak aku kat mana kan... 

My 'sayang' la... ajak try makan kat sini. Dia terliur tengok mee rebus Tuuu... Dia Pak Tam katanya... Aku ok je... 

~ Mangkuk mee rebus. Bukan plastik ke kaca ke tau! Tapi, paper bowl. Comel!

~ Rupa paras mee rebus. 

Bagi aku, mee rebus dia takde la ho-liau sangat. So-so je. Mee rebus kat pekan Tapah tu lagik terbaekkk... kot.

My 'sayang' pun sependapat dengan aku. Tapi kan, dalam dok kata tak ho-liau tuh, boleh jugak beliau habiskan semangkuk. Ha3...

Propa, hokay! Propa sangat..!

~ Aku makan mende lain, makan char kueteow. 

Berbeza dengan char kueteow sebab char kueteow dia sodap jugak la... Not bad. Portion pun just nice. Mengenyangkan & boleh makan sorang2 sampai habis. Means, tak payah susah2 nak share dengan orang lain sebab takut tak habis. Tapi, untuk saiz 'tank' seumpama ah kak la kan... ;P

~ Perah limau pun nak tayang. Over tau..! Ha3...

Bbrrppp...!!!

Kenyang dah. Semayang kejap then, terus balik rumah.

Dalam kereta, aku dok pot-pet pot-pet bercerita itu ini kat my 'sayang'. Stok cerita 3 hari dari Beserah, Pahang. Karam Singh Walia melaporkan... Ha3...


:: Like3, ek! ::



2 comments:

Anonymous said...

sedap nampak mee rebus tu ! kuah pekat

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Kesuma Angsana,
mmg kuah dia pekat tp, rase dia fail sket. hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google