SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, April 17, 2013

KIAH PROPA... LA SANGAT..!


3 hingga 5 April 2013...

Aku diarahkan berkursus. Eh, bajet macam penulisan biografi la pulak! He3...

Kursus Pembentukan Imej, Etika Sosial & Protokol. Wah, tak agak2 nama kursus tu kan..! Korporat habis! Ha3... Hadoi!

'Spy' aku yang kat HQ la yang forwardkan surat jemputan kursus. Jangan tak tau, ah kak pun pasang 'spy' tau! Heh3... Hebak tak? Hebak tak?

Memula macam excited! Sebab 3 hari kan... boleh la mengcunkan SKT & memenuhkan kuota kursus wajib yang 7 hari tuh. Kursusnya pun nampak macam santai2 je kan...

Tapi, bila dah dekat2 dengan tarikh kursus, mula dah mood ke laut! Tengok trolley bag pun menyampah! Tengok my 'sayang' rasa rinduuuuuuu... je. Terus rasa nak manjas2 lebih dari biasa secara kerap. Uhuks3...

Ini semua poyo! Mencik! Ha3...

Kursus tu kat Duta Village Beach Resort, Beserah, Pahang. My 'sayang' hantar sampai Ipoh. Lepas tu, aku naik kereta jabatan sekali dengan Ena, Ecah & Husna.

Dipendekkan cerita... kursus tu ok je... Lebih kepada grooming & pembentukan imej korporat. Fasilitatornya pulak, sejibik muka Jovian Mandagie! Macam Pak Nil pun ada jugak sikit2. 2 in 1. He3... Last day, kitorang belajar make-up. Ada la 2 model yang dimake-overkan. Bertambah comel diorang. ;)

On the way balik, tak habis2 kitorang berborak. Tapi, aku biasa la... lebih kepada pendengar & penggelak. He3... Kadang2 je aku bersuara. Tapi, yang kadang2 tu la buat aku dapat gelaran Kiah Propa. Kiah Pekasam pun ada tau! Dapat kat Ena. 

Haish! Macam2 tau diorang nih. ;D

Kononnya sebab aku lebih interested bila bergossip pasal artis. Ha3... Hadoi!

Kiah Propa pun... Kiah Propa lah! Yang penting, aku dah tak sabor2 nak menatap wajah kesayangan hamba yang setia menunggu kat RNR Tapah. 

Owhhh... rindunyaaaaaaaaaaaaaaaa............. lah hai!!! ;P


:: Like3, ek! ::



2 comments:

Anonymous said...

wah seronok apa ade kursus2 macam ni

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Kesuma Angsana,
best la.. tp, nk tggl my 'syg' tu yg xbest! uhuks3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google