SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 8, 2013

HECTIC & CHAOTIC!

Penat tak hilang lagik nih. Menempuh perjalanan yang jauh kekdahnya... Ke pantai timur nun..!

Dari minggu lepas dah hectic. Ahad lepas2 kan kenduri Angah, sepupu aku. Isnin aku off. Selasa tu la aku nak pulun buat kerja2 yang tertunggak. 

Masuk kerja memang terpana jugaklah tengok keadaan work station aku. Dah macam kubu pertahanan! Ya ampon sangat, hokay..! Ya ampon! 

Terpaksa balik pukul 6.30 petang semata2 nak habiskan kerja. Siap mintak Encik Boss tunggu sekejap sebab nak mintak sainnn... Hu3...

Aku just kejor kerja2 yang urgent je. Yang agak2 tak berapa nak urgent semua aku susun cantik2 bajet nak elak kepala serabut. Tak sempat la nak setelkan semua. 

Uhuks3...

Eh, lupa nak bagitau! Aku terkejor2 buat kerja ni adalah sebab hari Rabu tu aku dah start berkursus. Sampai ke hari Jumaat, kat Beserah, Pahang. 

Pagi Sabtu dah nak ke Kelantan pulak. Nak ke majlis bertandang Angah. Ahad balik Teluk Intan.

Fuh! 

Hokaylah! Nak suruh my 'sayang' massage2 jap. Ahaks3...

Selamat malam... ;)


:: Like3, ek! ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google