SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, April 14, 2013

AKAD NIKAH ANGAH-WAN

Angah ni cousin aku. Anak Mak Yang & Pak Yang yang nombor 2. Tarikh nikah samadengan 29 Mac 2013, belah malam, kat masjid. 

~ Tema nikah adalah coklat.

~ Jadik aku pun pakai ala2 coklat gitu..! Coklat tak? Coklat tak? He3...

~ Manjas2 dengan pengantin sebab nanti dah susah nak manjas2 dah. Dah ada cik abang kan... Musti la cik abang pulak yang nak manjas2. Ahaks3...

~ Aku suka gambar ni sebab pose yang pelbagai.

~ Angah & Along. Along tak kahwin lagik. Tahun depan kot. Dalam perancangan... In shaa Allah...

~ Alhamdulillah... sekali lafaz je, Angah sah jadik isteri Wan.

~ Coklat sangattt... kan... ;P


~ Menggediks dengan Along.

~ Batal air semayang... 

~ Dah dapat cincin, tak reti2 nak salam suami? ;P

~ Asal batal air semayang je, dapat cincin gelang bagai... Syiok kan? Nak batal air semayang hari2 aci tak? Ha3... Larikksss..!!!

Lepas majlis akad nikah kat masjid, ada marhaban pulak kat rumah Nenek. 

~ A_bern poyo..!!!

~ Marhaban untuk cucu2 Nenek yang dah pandai lari2. He3...

~ Jiha...

~ Ica...

~ My 'sayang' termenung sebab confuse dok pikir permintaan bini dia yang mintak didukung untuk dimarhabankan jugak. Ha3... Melampau sangat kot..!

~ Aku jumpa 'Ustaz & Ustajah'. Nak sainnn...!!! He3...

Lepas marhaban, ada jamuan makan sikit. Sodap pulak ayam masak kicap yang Mak Yang masak. Sampai 2 kali aku tambah nasik, hokay! 

Terpaksa abaikan Misi Tiz@Nelydia Look Alike. Terpaksa, hokay! Terpaksa... Tsk3...

Sambil makan, sambil gelak2. Gelakkan Mak ngan mokcik2 & pokcik2 aku yang bercerita pasal zaman kecik2 diorang. Sampai tak sedar tangan dok suap ayam masak kicap tak berenti2. Hadoi!

Sila salahkan ayam masak kicap tersebut, ye! Hu3...


:: Like3, ek! ::



8 comments:

azzey said...

ni ustajah nk ckp sikit....
"ayam jg yg salahhhhhhhhhhhhhhhhh...hu3..."

wahida said...

selamat pengantin baru pada kedua mempelai...

Kesuma Angsana said...

tahniah buat pengantin yer

adzairdawati makdara said...

selamat pengantin baruuuuuuuuuuuuu

ArELeEz said...

azzey,
aah. ayam tu kejam! sape suh dia 'lambai2' org.. kn dh t'goda! awwss3..

ArELeEz said...

wahida,
tq.. (on behalf)

ArELeEz said...

Kesuma Angsana,
tq.. (on behalf)

ArELeEz said...

adzairdawati makdara,
tq.. (on behalf)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google