SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, January 10, 2013

CINTA KAMI... TERUKIR DI BINTANG

Lagu cinta kami menang! Hoyyeahhh..!!! ;D

"Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu... Tapi sayang kan ku gapai bintang dari langit untukmu... Jika engkau minta 1 dunia akan aku coba... Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia...
........................................................................................................................................
Sayangku jangan kau persoalkan siapa di hatiku... TERUKIR DI BINTANG tak mungkin hilang cintaku padamu..."

Congrats Yuna sebab compose lagu cinta kami dengan hebak. Congrats jugak untuk Aizat sebab berjaya memikat hati juri Anugerah Juara Lagu. Ooppsss!!! Terover perasan la pulak! He3...

Errr... takde la terlambat sangat kan nak wish congrats kat pemenang Anugerah Juara Lagu kan? ;P


:: Like3, ek! ::



6 comments:

mie said...

xterlambat pun....
suka dengar aizat nyanyi lagu ni..
ehehehe

ArELeEz said...

mie,
really..?? he3..

yupp! tp, klu yuna dpt nyanyi lagik best! ;)

MiZ Rayy said...

comey ja aizat misai sejemput... hahaha..

ArELeEz said...

MiZ Rayy,
yupp! macam hero dulu2. he3.. 1 more, mug kaler merah yg xbuleh blah tuh! ha3..

azzey said...

ml,m AJL tu skertgk Aizat nyanyi lagu ni...tp klu penyanyi ori yg nyanyi...i hv to say...Sorryyyyyyyyyy..:P

ArELeEz said...

azzey,
aizat ok je.. tp, yuna lagik la meletop! yuna3!! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google