SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, July 4, 2012

KENANGAN MENGUSIK JIWA: AKU RINDU ABAH...

Slot Kenangan Mengusik Jiwa (KMJ)

Walaupun arwah abah dah 29 tahun pergi meninggalkan kami semua tapi, aku tak pernah lupakan arwah abah. Memang takde memori bersama abah yang boleh aku kenang sebab abah pergi masa umur aku 6 bulan. Tak tau apa2 pun!

Tapi, itu tak membataskan ingatan aku kat abah. Sebab darah abah sentiasa mengalir dalam tubuh aku.

~ Nasib baik mak ada simpan gambar abah. Boleh jugak buat penawar rindu & boleh jugalah aku 'kenal' abah.

Hanya doa yang aku mampu panjatkan buat abah 'di sana' setiap kali selesai solat. Ayat2 suci al-quran jugak aku kirimkan umpama 'hadiah' daripada seorang anak untuk abah. 

Aku rindu abah... sangat2...

Semoga abah tenang 'di sana'... Amin...

Al-fatihah...


:: Like3, ek! ::



2 comments:

shera haifa said...

sabar ehh.. doakan lah akak leh jumpa ayah kat sana nti.:)

ArELeEz said...

shera haifa,
sabar.. mmg tu la yg dipraktikkan. tp, rindu kdg2 xt'bendung gak.. hu3..

insyaallah.. amin..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google