SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, July 24, 2012

CUTI DI HARI SELASA

Syioknya lah hai bila bercuti rehat time orang lain sibuk bertungkus-lumus kat opis. Rasa bangga tahap gaban sampai nak kembang-kempiskan hidung, noks! Ha3... Over ko!

Last week, TNB kasi notis gangguan bekalan elektrik. Hari ni katanya... Dari 9.30 pagi sampaila ke pukul 7 malam. Cuti aku boleh dikategorikan sebagai menimbun lagik sampai Ros pun jeles. He3... Tu yang gediks mencutikan diri tuh. ;P

Notis TNB ni kadang2 tepat, kadang2 tak. Takmolah amik risiko duduk di opis sambil melangut kepanasan. Amik cuti rehat sambil blogging buat entry secara marathon lagik tebaekkk kot. Heh!

Pssttt2!!! Cuti berehat di hari Selasa macam ni best giler tau! Amacam? Berjaya tak ah kak menjeleskan korang? ;P


:: Like3, ek! ::

4 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

dok rumah... Zzz....

anitadiana said...

ha...h..ha..tak ada lah jeles sanggat...he..he..kak ita pun lama tak ambil cuti...

ArELeEz said...

Asrul "iLham" Sany,
eh! cam tau2 je..! he3..

ArELeEz said...

anitadiana,
alaaa.. nape xjeles? why3..??? hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google