SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 16, 2012

IMSAK 16 RAMADAN... 2012

Berbuka di rumah kakak, makanya bersahur pun di rumah kakaklah. Takkan di rumah cikguRokiahjualrotiJohn pulak kan. He3...

Merapu meraban je tuan tanah kedaung ni tau! Mencik! ;P

~ Aku bangun bila makanan dah terhidang di atas meja. Anak manjas kata ko! Ahaks3...

Masa berbuka, selain KFC kakak ada masak sup ayam. So, time sahur tu direheat balik buat lauk. KFC pun belasah jugak. Tambah nasik goreng ngan telur dadar je.

~ Kak Yong demam. Kak Aneem bagi makan ubat. Comel je Kak Yong duduk terlepek macam tu. ;)

Dalam pukul 11 pagi, kami dah gerak balik. Tapi, tak balik terus pun sebab nak shopping kat Tesco Kajang dulu. Abang belikan mak jubah. Kaler ijo lite2, ada manik2. Santek wooo..! Nanti raya kalau mak aku pakai, aku jaja kat sini, ek! ;P

Aku pulak shopping seluar slack. Kaler lite brown. After less jadik RM 29.90 je. Murah kot! Lepas tu, aku beli brooch. Mak beli blouse ngan slack.

Dari Tesco Kajang, kami singgah Masjid Shah Alam. Kebetulan kat situ pun ada booth2 jual macam2. Shopping lagik! He3... Aku belikan mak tudung kaler ijo yang nak disuaipadankan dengan jubah ijo yang abang belikan tuh. Wah! Vogue da vass mak raya nih! Kalah anak2 menantu. Ha3...

Ada jugak kami shopping kurma, kismis & kekacang. Macam little Mekah pulak. ;)

Last sekali, kami singgah Alam Sentral ngan Kompleks PKNS. Aku nak carik tudung. Tapi, sampai lenguh2 kaki menapak, 1 apa pun tak beli! Dapat rembat kek lapis Sarawak je. Hu3...

Ada kaler yang aku nak, kualiti jahitan macam hampeh la pulak! Harga cekik darah! Tak berbaloi. Ada yang memang cantek giler, tudung sulam chiffon silk, lepas bargain dapat 56 hengget, tapi pendek sangat. Tak cover mende yang sepatutnya dicover. Saiz lain takde pulak tuh! Aku dah berangan2 dah nak melaram tudung tu masa balik rumah mertua. Dah takde saiz, terpaksa cancel berangan. Sentap! Tsk3...

Pulang dengan hati hampa siap menitiskan air mata lagik sebab tak dapat tudung raya idaman. Owh... pehhh---lisss... Hu3...


:: Like3, ek! ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google