SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 14, 2012

IFTAR 11 RAMADAN... 2012

Mak roger2, kata nak berbuka kat rumah abang. Aku ngan my 'sayang' harus la on je..! He3...

Abang pulak roger2 kata, jom berbuka kat luar je lah. Abang nak belanja, noks! Lagik la bertambah2 aku on! Rejeki jangan ditolak, bebeh! Ha3...

Tetiba, abang sms kata terpaksa cancel sebab abang ngan Kak Aneem wajib attend majlis berbuka puasa Taska PERMATA (Negeri). Taska Kak Ngah. Tak boleh ngelat sebab nanti effect kat sesi persekolahan Kak Ngah kat PERMATA tuh. 

Even masa memula nak register dulu pun memang banyak syarat. Siap parents kena interview bagai... Antara syaratnya parents wajib terlibat dalam aktiviti anak2. Kalau tak join, makanya anak2 tu akan diterminate dari PERMATA. Begitu la lebih kurang...

So, abang kata bukak puasa treat tu dipostpone ke 12 Ramadan. 

~ Mak berbuka kat rumah aku je dulu hari tu. 

Aku masak tau! Nasik putih, kobis masak lemak, cili kicap, ikan goreng, ayam goreng ngan ikan masin goreng tu yang aku masak. Yang lain2 macam pajeri terung, paru masak kicap ngan segala kuih-muih tu my 'sayang' tapau kat PARAM je.

Bbrrppp...!!! Ooppsss!!! Puasalah! He3...


:: Like3, ek! ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google