SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, February 6, 2012

SEHATI & SEJIWA...

Hari ni samadengan cuti! Yahooo yariibaaa2 betullah! ;D

Aku takde plan nak ke mana2 kot. Actually, plan asal memang ada. Konon2 nak makan cendol yang best kat Lumut. Tapi, semuanya ke laut sebab aku ngan my 'sayang' diserang batuk yang agak kronik la... My 'sayang' start dulu then, ah kak pulak. Memang sehati sejiwa betul! Hu3...

Plus, projek jalan my 'sayang' pun dah start. Nak tak nak, kena setelkan dulu. Tanggungjawab yang diamanahkan kata ko! 

Aku pulak memang terlepek je la kat rumah. Boring2, layan tv/blogging. Lepas tu, tido. Tu je la kot aktiviti paling berfaedah. Tak sodap badan... dengan batuk yang still menguasai diri sampai tekak pun dah rasa perit. Adeh3... 

Nak tengok wayang cerita Journey 2 pun terpaksa postpone dulu kot sebab kang tak pasal2 orang lain dok dengor aku batuk je sepanjang movie ditayangkan. Not good la kan... mengganggu konsentrasi orang nak layan movie.

Hari ni, aku breakfast lambat, pukul 11.30 a.m. Makan 1 set sandwich ayam kisar ngan 1/2 biji epal ijo. Bila batuk, selera pun ke laut jugak sebab rasa perit bila nak telan makanan. Sedeh! Sob3...

Nasik dah masak. Lebih inti sandwich tadi pun ada lagik. Maybe, tu je la kot lauk lunch hari ni. Belasah je lah...

Korang pulak, apa aktiviti time2 cuti nih? 

Eh! Journey 2 best tak? ;P


:: Like3, ek! ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google