SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, May 10, 2013

SALAM SEMUA



Korang dah tengok ke video clip Salam Semua nih? Ah kak baru tengok kat Astro Citra. Walaupun lagu tu lagu kumpulan Sleeq tapi, ah kak ghalit tengok scene Abang Aaron Ajis je. Comel sangat kot Abang Aaron Ajis tuh!

Video clip tu pun comel jugak. Aku syak mungkin sebab kecomelan Abang Aaron Ajis tu yang jadikkan video clip tu comel. Comel habislah!

Ha3...

Cer kira berapa banyak perkataan 'comel' yang ada di atas. Cer kira... Cer kira... Ahaks3...


:: Like3, ek! ::



4 comments:

boni kacak said...

itulah..aaron aziz ni makin lama makin comel macam saya kan.hahaha

Asrul "iLham" Sany said...

Kak Tun lagi comel kannnnn hahahaha

ArELeEz said...

boni kacak,
owh.. hokay.. ha3..

ArELeEz said...

Asrul "iLham" Sany,
ha3.. hadoiyaiinyepun!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google