SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, May 25, 2013

JADUAL SINETRON KATANYA...

Bunga Merah Punya dah habis. Endingnya sangat sadis, hokay! Sebab salah sorang kawan Merah mati kena racun. Bunga pun mati jugak.

Sedeh, hokay..! Sedeh sangat... Tsk3...

Mintak tisu, pehh---lisss..!!! ;P

Tak tau drama apa yang jadik gantinya. Tak sempat nak skodeng. 

Walaupun Bunga Merah Punya dah habis tapi, ratu sinetron tetap ratu sinetron. Ha3... Sekarang gigih tengok drama baru, Teduhan Kasih. Tengok gazet pun dah tau dah best!

Pukul 7 malam je (Isnin sampai Khamis) musti dah terpacak kat depan tv, tunggu drama nih. Wajib ada bantal Spongebob sekali. Agak2 stress tengok si Iffa kena dera dengan mak tiri dia, bantal Spongebob la yang jadik mangsa. Tak dapat ketuk kepala mak tiri Iffa tu, dapat geget Spongebob pun jadik la. Buat lepas geram! 

Ha3... Hadoi! Kritikal sangat emosi ah kak tau! ;P

~ Credit to: admya

Isnin sampai Rabu, pukul 10 malam tune in kat Astro HD 134 pulak. Tengok Dahlia. 

Geram betul tengok si Haliza tuh! Sampai hati dia rampas si Razman, hubby Dahlia walhal Dahlia tu bff dia, hokay..! Dia jugak yang buat rumah Dahlia kena lelong, company Dahlia ngan Razman pun dia cilok. Owh... gila kuasa sangat tau!

~ Credit to: dramatvlive

Seminggu sekali tengok Sebenarnya Saya Isteri Dia! pulak. 

Scene malam tadi giler kelakor, hokay..! Firash bergusti kat atas katil ngan Syaf sampai terkantoi dengan Tok Wan. Ha3... 

Tak boleh blah betul! ;D

~ Credit to: malaymoviesfull

Dah macam ada jadual sinetron pulak kan? ;P 

Errr... korang ratu sinetron macam ah kak tak? He3...


:: Like3, ek! ::



4 comments:

eyndayusoff said...

Dahlia tengok tapi kalau rajin aje hehe... yg lain tak tengok...

ArELeEz said...

eyndayusoff,
owh.. begitu..

Asrul "iLham" Sany said...

Peminat tv yg tegar ni hahhhaha

ArELeEz said...

Asrul "iLham" Sany,
peminat tv 1 hal, peminat drama pun ye gak. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google