SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, September 14, 2012

6 SYAWAL 2012... EPISOD: EURO FUN PARK REVISIT

Re-visit ke Euro Fun Park buat ke sekian kalinya... Kali ni bawak family aku pulak.

A_bern la beriye2 ajak. Siap merayu2 buat muka seposen mintak pujuk ibu dia untuk pergi jugak. Sadis betul! Kesian...

Memula, kakak memang tak nak pergi. Aku pulak yang jenuh buat muka seposen kat beliau. Patut ke muka kiut ah kak ni jadik mangsa A_bern? Cis betul!

Nasib baik membuahkan hasil jugak. Cair kakak dengan muka seposen aku. Ha3...

~ Tiket masuk disponsor oleh ah kak yang kiut. Eh! Tu pun nak ceritakah? Haish!

~ A_bern (yang ada arrow tuh) bersiap-sedia nak naik buaian berpusing. Kat Genting dulu pun dia naik mende alah ni jugak. Berani betul mokcik nih. Aku yang tengok yang seriau!

~ Muka puas hati sebab dapat naik buaian yang berpusing menggila tuh.

~ Ziqah pulak nak naik kuda. Layankan je...

Bab main game yang ada kat situ, aku tak belanja la. Aku belanja tiket masuk je. Kalau semua nak disponsor, pokailah ah kak..! Hu3...

~ Haunted Castle. Ni hantu galah kot... sebab panjang sangat! He3...

~ Diorang ni nak mencabar keberanian diri, masuk Haunted Castle. Alaaa... berani2 takut je tu... Ha3...

~ Masuk naik kereta kecik. Diorang dah cuak dah time nih! He3...

Kos nak masuk Haunted Castle adalah samadengan 5 token samadengan 10 hengget. Tapi, diorang menyesal sebab giler sekejap kot dok dalam tuh. A_bern kata, jenuh nak dapat feel seram tapi, tak dapat2 sebab hantunya limited. 

My 'sayang' pulak kata, tak sempat nak takut, dah keluar. Memang coi habis la kiranya... 

Aku yang menunggu kat luar pun rasa pelik. Pejam celik, pejam celik, diorang dah keluar balik. Muka memasing pulak muka happy macam baru lepas pergi open house lagaknya... Takde seram2 langsung! 

Hmmm... rumah hantu ke rumah terbuka nih? Ha3...


*Bersambung...


:: Like3, ek! ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google