SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, September 1, 2012

1 SYAWAL 2012... EPISOD: AWAK NAMPAK ORENLAH!

Baru nak mula update 1 Syawal punya cerita. He3...

Tahun ni turn abang pilih kaler tema untuk baju raya. OREN! So, pagi raya tu memang nampak orenlah kami semua.

Kiut je! Ha3... Matikla buat statement memuji diri & family sendirik! ;P

~ Tak boleh blah aku tengok Kak Yong! Sampai terkangkang2 nak berposing punya pasal. Ha3...

~ Kak Yong berposing lagik... Ikut genetik siapa la tu kan? He3...

~ My 'sayang' pulak buat perangai..! Teringat zaman2 bersanding dulu kot. Ahaks3...

~ Comelkan mak ah kak? Well... ke mana tumpahnya kecomelan tu kalau bukan ke ah kak kan? Ahaks3...

~ Drama raya. Kitorang hero ngan heroin. ;P

~ Dah takde drama dah. Dah behave. He3...

~ Eh, drama baliklah! Scene paling over kot... Ha3...

~ A_bern tak sedar Pak Su dia bikin onar. Hiks...

~ Turn abang & family pulak. Aku geram tengok Rifqi! Rasa nak geget2! Grrrrrr......!!!

~ Nampak oren kan? ;)

Kakak & family takde dalam gambar nih. Sebab diorang balik raya pertama. Means, lepas semayang raya baru gerak dari Kajang. Petang baru sampai. 

Tapi, takpe sebab lepas2 tu kitorang bergambar jugak. Well... kitorang kan jenis bercamwhore tak kira di mana... Kadang2 kat depan cermin dalam toilet R&R pun aci gak. ;P

Kritikal kan tahap sawan kitorang? He3...


*Bersambung...


:: Like3, ek! ::



6 comments:

Everything's Everythings said...

Wahhh oren2 belaka ;D
nampak ceria je semua

Asrul "iLham" Sany said...

Wahhh, romantik agi... :D

| SUE | said...

hahahaa cecomey je sumer 'posing' :D

ArELeEz said...

Everything's Everythings,
wajib nmpk oren & wajib nmpk ceria..! he3..

ArELeEz said...

Asrul "iLham" Sany,
sape? ha3..

ArELeEz said...

| SUE |,
comey, ek? owh.. t'haru di ats pujian.. ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google