SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, September 5, 2012

2 SYAWAL 2012... EPISOD: SEBULAT DORAEMON???

Bila adik-beradik balik kampung, berkumpul kat rumah mak, aku musti ngelat masuk dapur. Kasik chance kat kakak & Kak Aneem tunjuk skill memasing kat dapur. Aku pulak baik punya layan mimpi..! He3...

Tau2 je...

"Adik... amik pinggannya. Sarapan sama2."

Owh... heaven! La3... ;D

~ Cer tengok Kak Aneem, sanggup stop kejap dari menyudu lauk semata2 sebab nak ber posing! Tapi, sudu tetap tak lepas. Ha3...

~ Aku pulak tak lepas udang. He3...

~ Kakak pulak tak lepas cawan. Eh, memasing ada propslah! Hiks3...

~ Menu breakfast 2 Syawal. Semua pun air tangan mak. Terbaekkk... wok! 

Boleh jadik sebulat Doraemon aku kalau hari2 mak masak. Heh3...


*To be continued...


:: Like3, ek! ::



2 comments:

Everything's Everythings said...

Hahah xpe kena byk2kan bersenam la kalau kita nak makan masakan mak tiap2 hari kan? xD
Sedap betul lauk2nya tu..

ArELeEz said...

Everything's Everythings,
aah. mkn lps tu work out. lps tu mkn balik, work out balik. bajet maintain.. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google