SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, January 15, 2010

RoTi JoHn MiNi

Kitorang kan masih baru lagik kat taman perumahan nie. So, tak berape tau la katne ade jual kuih-muih untuk minum petang. 1 hari tu, pas balik keje, kitorang explorace a.k.a tawaf la 1 taman nih semata2 nak carik stall2 yang jual kuih-muih.

Jumpe 1 jer. Bebudak bujang yang jual. Tapi, specialty diorang adalah roti john mini. Cam kuih-muih lak, ade la dalam 2-3 jenis. Laksa pon ado gak. We ols beli roti john mini 2 & laksa sebungkus. Bapak la banyak laksa tersebut. Rupe & kuantiti memang dah kebabom! Kuah lak quite pekat la... tak cair cam selalu orang jual tuh. Bile dah tuang abis kat laksa, memang cunlah kan... Tapi, rase ade fail sketlah! Tawar. Aku rase cam nak gi jumpe orang yang wat laksa tuh, nak suh beliau masin + masamkan sket kuah laksa tuh. Baru la ade umpphhh..! Owhhh... poyos lak aku. He3...


~ Roti john mini nie not bad la... Sesuwai la kat tekak aku...

Ais kacang pon diorang jual gak. Bagus betul bebudak nih! Dari melepak tak tentu hala, lebih baik berniaga kan... Kecil2-an pon takpe. Janji... masyukkk...! Syabas aku ucapkan wat diorang2 tuh!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

lily lotus said...

itu tandanya mereka meniaga ikhlas. sedap jer kat tekak

ArELeEz said...

lily lotus,
owhh.. gitu, ek? hiks..

UnGu VioLet said...

wah.. bz yer.. mar pun dah lame tak menjenguk ke sini..

ArELeEz said...

UnGu VioLet,
tu la.. mmg bz b sgt lately nie. hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google