SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, January 13, 2010

PeRpiNdAHaN yAnG mEmEnATkAn TaPi, MeNyErOnOkKaN..!

Sungguh tak buleh blah tajuk entry di atas. Ha3... Layanzkan jer 'org nomad' seperti kami nih. ;P

Untuk makluman sume 'tuan2 tanah kedaung', aku & my 'sayang' telah pon selamat berpindah sekali lagik ke lokasi yang buleh dianggap strategik. Berdekatan dengan opis & town. So, memang everydaylah aku balik umah time lunch hour. Yippie2 di situ..! ;P

Ramai gak yang bertungkus-lumus tolong 'org nomad' berpindah especially mak, abang & adik2 ipar aku. Thanks a lotlah! Jasamu dikenang... ;) Malam hari kitorang pindah tu, aku ajak mak & A_bern tido kat umah aku. Pastu, bawak diorang gi pasar malam, beli makanan. Tapi, aku tak kasik mak aku redah pasar malam sebab time tu ujan renyai2. Plus, mak aku pon tak larat sebab kepala ting tong, fenin katanye... So, mak aku dok lam keta jer. Aku, my 'sayang' & A_bern yang gi redah pasar malam tuh.


~ Aku beli oblong burger. Lebih kureng cam prosperity la...


~ A_bern beli laksa. Fav beliau nih!


~ Ade mee goreng, nasik goreng, tau fu fa, ayam goreng, bla3... Cam nak kenduri jerk. Macam2 ado! Ha3...


~ Bondaku yang terchenta... Windu la kat bondaku nih. Cam dah lame jer tak balik kampong. Walhal, baru last week jumpe beliau. Huuu... Aku sememangnye poyos!


~ Sodap katanye laksa tuh. Kalo ikutkan, aku takmo kasik beliau beli laksa sebab beliau kan ade gastrik. Tapi........... alah haiii........ cian la pulok! Huuu...


~ 'Org nomad' yang sorang nie kan... sume mende dia belasah! Tak tinggal sisa wooo... Lauk ayam masak kurma tengahari tadi pon beliau belasah gak. Isk3... musykil aku tentang keturunan beliau... Muahaha...


~ Sila abaikan kebersepahan tersebut, ye! He3...


~ Sampai skang aku still tak jumpe barang2 hiasan yang sepatutnye berada kat sini. Kat kotak mane ntah my 'sayang' sumbat. Sok2lah kite 'menggali'.

So far, aku ok la ngan umah nih. Cuma kadang2 jer jiran sebelah kanan nie wat noise. Pakcik tu ade anak bujang & umah beliau dijadikkan port oleh anak2 bujang serta geng2 anak bujang tersebut. Kadang2 annoying gak la... Huuu...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google