SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, January 14, 2010

BaCk To ScHoOL sHoPpiNg!

Ini adalah citer yang agak terbasi sket. But, aku tak kira! Aku nak citer gak! Heh3... Layanz jer la, ek! ;P

Mak lang mintak tolong teman beliau shopping barang2 sekolah like kemeja, seluar, beg & etc2 untuk anak2 beliau. Kitorang gi secara berjemaah. Mak aku ade... A_bern ade...


~ Sebelum memulakan sesi penyopingan, we ols gi breakfast dolu kat Gerai Pak Andak.


~ Aku seperti bese la kan... menu yang aku order of coslah mee takde mee! He3...

Mak aku makan roti telur, A_bern lak roti planta, my 'sayang' makan roti double...


~ Mak lang makan nasik lemak nih. Kureng syiok kata mak lang sebab sambal tu cam termasin la pulok. Btw, nasik lemak nie bukan dari Gerai Pak Andak but dari gerai sebelahnye. Kat Medan Mak Intan nie korang buleh sker2 ati la nak dok mane & order dari gerai yang mane?! Let say, Gerai Pak Andak tu dah full house tapi, ko gigih gak nak makan makanan yang ade kat Gerai Pak Andak, ko buleh jer dok kat gerai sebelah & order makanan dari Gerai Pak Andak. Tapi, air kene la gerai yang ko dok tu yang wat kan... Tak aci la kalo air pon nak Gerai Pak Andak gak kan...

Owhhh... melalut la plak kan... Hiks... Hmmm... pas breakfast, we ols meneruskan misi penyopingan tersebut. Tengahari baru balik umah mak aku.


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google