SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, January 31, 2010

FaMiLy VaCaTiOn (EpiSoD: TePeNg)

Fuh! Berpeluh badan. Lemak2 pon maybe dah ade yang dapat dibakar coz aku & family baru jer pas layanz bowling. Perrgghhh..! Mencabar, babe..! Ha3... Tapi, pasal bowling, later la aku citer. Aku nak start citer dari awal vacation dolu. Step by step la kan...

We ols bertolak kul 6.30 p.m, hari Jumaat. Ujan lebat wooo... So, tak buleh la nak 'speedy gonzales' kan... Setakat drift bese2 jer.


~ Menyusuri terowong yang menjadik fav A_bern sejak dolu, kini & mungkin selamenye... Kalo dia tertido time lalu kat terowong nih, sure beliau akan diserang sawan tak hengat beserta penyesalan yang terhamat sangat coz miss nak tengok terowong nih. Ha3... Poyos!


~ Aku maintain cun..! ;P


~ Mata aku dah ngantuk, ok! Tapi, gigih gak nak berposing2-an. He3...


~ Pit stop pertama kami iaitu R&R Sungai Perak. Memule, rase cam nak dinner kat sini jer. Tapi, tetibe cam tak naklah plak coz rase cam nak makan kat Tepeng jer.

Kitorang dinner kat Masa Catering, Tepeng. Order siakap 3 rase, siakap masak cili, sutun masak tom poo, tom yam putih, maggi sup, french fries, kailan ikan masin & kueteow sup. Not bad la... Buleh la kalo setakat nak lalu2 kat tekak aku nih. ;P

Selesai makan, kitorang teruskan perjalanan. Pastu, aku tak sedar hape dah sebab dah hanyut dalam mimpi. Kejap2 terjaga gak coz tangan aku lenguh, dok riba Lip2 yang tetibe jer ngengada takmo dok belakang. Sepanjang jalan nak dok beriba ngan aku kat depan jer... Dan2 tu aku feeling2 rase cam ibu mithali la plak kan... Ahaks2...

Kami sampai kat umah Pak Ngah Sudin kul 12++ p.m.


*Bersambung...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google